MČ KOŠICE - ŠEBASTOVCE

Miestny úrad

Kancelária prvého kontaktu

Vybavuje:

Valéria Pahulyová

telefón: 055 / 67 68 007

Kancelária prvého kontaktu (KPK) je pracovisko Miestneho úradu v MČ Šebastovce, ktorého úlohou je odborne, rýchlo a efektívne reagovať na požiadavky občana a klientov. Medzi hlavné priority KPK patrí:

  • vytvorenie priameho kontaktu medzi verejnosťou a výkonným aparátom samosprávy,
  • vysvetľovanie podstaty činnosti samosprávnych orgánov,
  • poskytovanie základných údajov o činnosti miestneho úradu,
  • poskytovanie základných samosprávnych a legislatívnych dokumentov (VZN, termíny zasadnutia MZ a  Zbierka zákonov SR a pod.),
  • vysvetľovanie činnosti ostatných orgánov štátnej správy a samosprávy v meste, príp. usmerňovanie občanov k vybaveniu ich požiadaviek na týchto inštitúciách,
  • poskytovanie odborných rád a pomoc pri vypĺňaní tlačív tak, aby občania mohli vybaviť základné požiadavky už v KPK,
  • pokiaľ nie je možné vybaviť všetky náležitosti v KPK, občana usmerniť,
  • sprístupňovať informácie v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám,
  • transparentnou prácou miestneho úradu znižovať možné vzniknuté riziká.

Administratívne poplatky MČ
 


Administratívna činnosť
Výška poplatku
Overenie listiny (za každú začatú stranu)
2,00 €
Overenie podpisu (za každý podpis)2,00 €
Vydanie potvrdenia o pobyte osoby7,00 €
Vydanie potvrdenia - iné ako pobyt3,00 €
Rybársky lístok
týždenný3,00 €
mesačný5,00 €
ročný10,00 €
trojročný25,00 €
Vyhlásenie v miestnom rozhlase
2,00 €
Známka pre psa1,00 €
Kopírovanie A4 - jedna strana0,10 €
Žiadosť o vydanie rozhodnutia o určení prevádzkovej doby3,00 €
Vydanie osvedčenia o zápise samostatne hospodáriaceho roľníka do evidencie
6,50 €
Potvrdenie o vlastníctve záhrady resp. pozemku v súvislosti s vydávaním potvrdenia o predaji pestovateľských prebytkov na trhoviskách3,00 €
 

Ako a čo vybaviť

V súvislosti s uvedenými úradnými hodinami žiadame klientov, aby v prípade vybavovania agendy najmä  prihlasovanie a odhlasovanie pobytu občanov - trvalý a prechodný pobyt,  overenie listín a  overenie podpisov prišli na MÚ najneskôr 30 minút pred koncom úradných hodín. Predídete tým oneskorenému vybavovaniu agendy zo strany mestskej časti, prípadne nedorozumeniu, nakoľko vybavenie uvedených úkonov je časovo
náročnejšie.
Zároveň si Vás dovoľujeme upozorniť, že mimo  úradných hodín vybavujú zamestnanci mestskej časti Vaše podania, žiadosti a inú agendu. Úradné hodiny nie sú totožné s pracovnou dobou zamestnanca MÚ. V prípade Vážnej udalosti sme Vám k dispozícií na uvedených kontaktoch kedykoľvek alebo si viete dohodnúť termín stretnutia vopred.